Klucz do szerokiego działania ...
Sekretariat jest jednym z podstawowych węzłów informacyjnych w organizacji. Aplikacja Sekretariat oferuje:
• Rejestracja i przekierowanie dokumentów przychodzących do konkretnych osób w organizacji
• Pełna ewidencja dokumentów wychodzących
• Jedno wspólne repozytorium dokumentów w całej organizacji
• Dostęp zależny od nadanych praw
• Pełnotekstowe dokumentu wyszukiwanie po dolnym fragmencie tekstu.
CRM to aplikacja wspomagająca zarządzanie procesem sprzedaży począwszy od nawiązywania pierwszych kontaktów (np. wyszukiwanie potencjalnych klientów, mailingi), poprzez utrzymywanie kontaktów (wizyty, telefony), planowanie sprzedaży aż po fakturowanie i analizę wyników sprzedaży.
Na CRM składają się:
Funkcjonalność CRM może być uzupełniona integracją z firmowym systemem pocztowym. Dzięki temu cała korespondencja z klientem, niezależnie kto ją prowadził, jest zgromadzona w kartotece danego klienta.
Portal kliencki to aplikacja wspomagająca wszelkie kontakty z klientami. Dzięki niemu wszystkie nietypowe zlecenia oraz reklamacje (na przykład takie które są obsługiwane przez sklep internetowy lub inny system automatycznej obsługi klienta)
Na Portal kliencki składają się:
Od strony operatora portal kliencki
ZAKUPY to aplikacja wspomagająca:
Wymiary zdefiniowane na potrzeby klienta pozwalają precyzyjnie przypisać koszt (lub jego część) do odpowiednich działów, projektów, produktów.
Workflow dokumentu pozawala zdefiniowanie zasad akceptacji kosztu, akceptacji płatności, generować pliki do automatycznej płatności w systemie bankowym.
Dokumety z Zakupów mogą być bezpośrednio eksportowane do systemów finansowo księgowych.
Jednocześnie proste zestawienia i raporty z Zakupów są w pełni wystarczające do bieżącego prowadzenia firmy.
Oferujemy oprogramowanie wspomagające wymianę informacji z pracownikami:
Niezależnie o miejsca przebywania pracowanika portal pracowniczy zapewnia bieżącą informację oraz całą historię współpracy.