Narzędzia informatyczne

Klucz do szerokiego działania ...

Sekretariat

Sekretariat jest jednym z podstawowych węzłów informacyjnych w organizacji. Aplikacja Sekretariat oferuje:

• Rejestracja i przekierowanie dokumentów przychodzących do konkretnych osób w organizacji
• Pełna ewidencja dokumentów wychodzących
• Jedno wspólne repozytorium dokumentów w całej organizacji
• Dostęp zależny od nadanych praw
• Pełnotekstowe dokumentu wyszukiwanie po dolnym fragmencie tekstu.

CRM

CRM to aplikacja wspomagająca zarządzanie procesem sprzedaży począwszy od nawiązywania pierwszych kontaktów (np. wyszukiwanie potencjalnych klientów, mailingi), poprzez utrzymywanie kontaktów (wizyty, telefony), planowanie sprzedaży aż po fakturowanie i analizę wyników sprzedaży.

Na CRM składają się:

  • Kartoteki firm i kontaktów
  • Kalendarz zdarzeń – spotkań i telefonów
  • Zdarzenia przypisane do klienta, pracownika powalają na łatwe planowanie i raportowanie.
  • Szanse sprzedaży powalają na ilościową ocenę planowanej sprzedaży oraz realnego prawdopodobieństwa jej osiągnięcia.

Funkcjonalność CRM może być uzupełniona integracją z firmowym systemem pocztowym. Dzięki temu cała korespondencja z klientem, niezależnie kto ją prowadził, jest zgromadzona w kartotece danego klienta.

Portal kliencki, zlecenia i reklamacje

Portal kliencki to aplikacja wspomagająca wszelkie kontakty z klientami. Dzięki niemu wszystkie nietypowe zlecenia oraz reklamacje (na przykład takie które są obsługiwane przez sklep internetowy lub inny system automatycznej obsługi klienta)

 

Na Portal kliencki składają się:

  • Składanie, śledzenie postępów realizacji
  • Zgłaszenie reklamacji 
  • Pełny dostęp do dokumentacji zleceń i reklamacji (zgłoszenia, korespondencja, maile)
  • Raporty ze zleceń i reklmacji - zgłoszonych i wykonanych, czasów realizacji.

Od strony operatora portal kliencki 

  • Dynamicznie przydziela osoby odpowiedzialne za wykonanie zadania,
  • Porządkuje klejność realizacji zleceń
  • Pilnuje terminów realizacji
  • Porządkuje dokumentację zlecenia.

Zakupy

ZAKUPY to aplikacja wspomagająca:

  • rejestrację dokumentów zakupu,
  • wewnętrzny workflow,
  • opisywanie
  • dekretację zgodnie z potrzebami organizacji.

Wymiary zdefiniowane na potrzeby klienta pozwalają precyzyjnie przypisać koszt (lub jego część) do odpowiednich działów, projektów, produktów.


Workflow dokumentu pozawala zdefiniowanie zasad akceptacji kosztu, akceptacji płatności, generować pliki do automatycznej płatności w systemie bankowym.

Dokumety z Zakupów mogą być bezpośrednio eksportowane do systemów finansowo księgowych. 

Jednocześnie proste zestawienia i raporty z Zakupów są w pełni wystarczające do bieżącego prowadzenia firmy. 

Portal pracowniczy

Oferujemy oprogramowanie wspomagające wymianę informacji z pracownikami:

  • ewidencja czasu pracy
  • wnioski urlopowe
  • zwolnienia lekarskie
  • obsługa delegacji
  • naliczanie kilometrówki
  • zaliczki i rozliczenie wydatków służbowych
  • ewidencja wyposażenia
  • regulaminy, ogłoszenia i komunikaty do pracowników

Niezależnie o miejsca przebywania pracowanika portal pracowniczy zapewnia bieżącą informację oraz całą historię współpracy.